موارد توضیحی

وصیت‌نامه پاسدار شهید کریم (حسن) دغاغله:


امام را دعا کنید

خدایا با باری ازگناه آمده‌ام به سوی تو و رحمان، رحیم و سریع الرضایی و تویی یار مستضعفان.

اللهم اغفرلی الذنوب التی تنزل البلاء اللهم اغفرلی کل ذنب اذنبته و کل خطیئته اخطاتها

شهید کریم دغاغله درباره انقلاب اسلامی تأکید می‌کند: این انقلاب باید به قوت خود باقی بماند و به همه دوستان و برادران خود وصیت می‌کنم که در مقابل سختی‌ها تحمل داشته باشند و درمقابل ضد انقلاب چنان طاقت بیاورند که آمریکا و عوامل داخلی‌اش خود به خود از بین بروند و هیچ‌گونه نیرویی صرف چنین خودفروختگانی نشود. 


دغاغله بیان می‌کند: وقت کم است و من لیاقت آن را ندارم که وصیت کنم اما به دوستان و برادران توصیه می‌کنم که مسجد را همچون سنگر جبهه بدانند و درمقابل هرگونه توطئه‌های آمریکا بایستند. 
 
این شهید بزرگوار راجع به امام خمینی می‌گوید: حزب ا... در هرکجا که هست می‌جنگد، می‌میرد اما هیچگاه سازش نمی‌پذیرد خدا حافظ همه فرزندان روح ا...باشد خلاصه اینکه امام را دعا کنید و بازوان امام را داشته باشید. 

کریم دغاغله در وصیتش خطاب به والدینش بیان می‌کند: پدر و مادر عزیزم امیدوارم از مرگ من خوشحال باشید چرا که شما هم سهمی در این انقلاب دارید و خونی در پیش پای امام زمان(عج) داده‌اید، پدر و مادر عزیزم هیچوقت احترامی که شما از من توقع داشتید را اداء نکرده‌ام اما همچنان امیدوارم مرا ببخشید و تا اندازه‌ای که مرا دوست دارید همسرم را هم دوست داشته باشید و از او حفاظت کنید. 

شهید دغاغله می‌گوید: از خواهران و برادران و دیگر اقوام عفو می‌خواهم، مرا ببخشید و در مرگ من گریه نکنید و خوشحال باشید که خونی در راه امام زمان(عج) و حزب ا... داده‌اید مگر من عزیزتر از جوانان شهید شده هستم یا عزیزتر ازشهید مظلوم(آیت ا...بهشتی )، رجائی و باهنر. 

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار
جنگ جنگ تا پیروزی.
کریم(حسن)دغاغله
خرمشهر-12/2/1361 
منبع:سایت شهید گمنام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: